Ik heb hetzelfde gehad! Ik heb
op 26-7 aangegeven dat ik wilde overstappen van ziggo naar vodafone en toen een sms gekregen dat op 3-8 mijn abonnement omgezet zou worden. Als er nog nieuws zou zijn zou ik dit te horen krijgen. Niks meer gehoord dus.... Gisteren nog geen simkaart ontvangen waarop ik toch maar even de klantenservice van vodafone gebeld heb. Ze konden niet achterhalen wat er met mijn simkaart gebeurt was. Ik kon ervoor kiezen om een nieuwe simkaart te laten versturen, maar dit zou een week duren??(een week onbereikbaar dus!!)
Of ik kon bij een vodafone winkel gratis een simkaart ophalen, echter kon dit pas als het abonnement omgezet zou zijn.
Nu zit ik dus thuis te wachten tot ik geen netwerk meer heb en naar de winkel kan om een simkaart op te halen. En de grote vraag; gá ik ook echt over vandaag gezien ik niets meer gehoord heb??
Dus als ik jou was zou ik toch even contact opnemen met vodafone...
Ik vind het wel een slechte zaak en slechte reclame als 'nieuwe' klant van vodafone..