Felua35

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog geen 5G beschikbaar

Hallo ,  op jullie poster en in het nieuws is aan geven dat op 21 juli 2020 dan heel Nederland  5g hebben.  Tot op heden is hier geen 5G  en op jullie dekkingskaart word ook niks aan geven en dat is al jaren zo . Hoe lang duurt dat nog .

 

Groetjes Felua

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Felua35 
Ik ben geen jullie, ik werk niet bij Vodafone! Laten we dit even duidelijk hebben ?. Hoe ik het lees of hoe het geschreven is, als je het idee hebt dat het correct is, dan zou ik een klacht indienen via deze pagina. Via de community kan dit niet en ik, wij als klanten, kunnen elkaar hier niet mee helpen. Er komt wel iemand van vodafone hier online maar ook die moet het dan doorgeven. Dus je kan het beter zelf doen, lijkt me. 

Bij mij klopt de kaart wel en geeft die netjes aan hoe het zit. Dat misschien de 5G niet helemaal correct is kan te maken hebben dat het allemaal net uit is. Maar goed, ik zou het melden via de website. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Felua35 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat er al geen jaren 5G op de kaart staat klopt natuurlijk, want die is net uit ???. Overbodige vraag, je hebt een 5G toestel? Heb je die bij de instellingen ook op 5G staan? 

Help de Vodafone medewerker met je mee kijken door bij de profielinstellingen je gegevens op te geven. Die zijn morgen weer online en kunnen dan met je mee kijken wat er aan de hand is. 

Felua35
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Energieboy,

Dan lees je niet goed , dat is bij die dekking kaart dat al jaren niet is bij gewerkt.

En ik geef aan dat op heden geen 5G bij mij is en terwijl jullie aangeven dat 21 juli in heel Nederland is.

En dat klopt ook niet.

En daarbij heb ik ook nooit 4G +  gehad  .

Dus hele dekking kaart klopt gewoon niet.

 

Groetjes Felua35

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Felua35 
Ik ben geen jullie, ik werk niet bij Vodafone! Laten we dit even duidelijk hebben ?. Hoe ik het lees of hoe het geschreven is, als je het idee hebt dat het correct is, dan zou ik een klacht indienen via deze pagina. Via de community kan dit niet en ik, wij als klanten, kunnen elkaar hier niet mee helpen. Er komt wel iemand van vodafone hier online maar ook die moet het dan doorgeven. Dus je kan het beter zelf doen, lijkt me. 

Bij mij klopt de kaart wel en geeft die netjes aan hoe het zit. Dat misschien de 5G niet helemaal correct is kan te maken hebben dat het allemaal net uit is. Maar goed, ik zou het melden via de website. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic