TomD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog 250mb over van mijn data bundel.

Hallo,

Afgelopen maand is mijn abonement afgelopen. Dit wordt zoals ze het noemen stil zwijgend verlengd.

Ik had een 1 GB abonement en heb destijds 10 GB kado gekregen.

Van de week kreeg ik een sms dat ik nog maar 250 MB van mijn bundel over heb.
Bij het inloggen van op MY Vodafone zie ik dat mijn bundel nog maar 1 GB is.

Onderin staat wel dat ik een: Internet Maximaal Pakket-2 heb afgesloten.

Hoe gaat dit nu in zijn werk? Krijg ik nu extra kosten?

Ik mag hopen van niet, want ik heb immers mijn abonement niet veranderd.

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

Groetjes,

Tom.
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! TomD,

Aii, wat en verwarring voor je. Dit kan niet worden gecontroleerd via het forum neem dus hiervoor op via de klantenservice zij helpen je dan graag verder!

Alvast succes, fijne avond.
TomD
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik was er al een beetje bang voor.....

Zal morgen even contact zoeken met jullie klantenservice.......

Nadat ik tien keer door vodafone gebeld werd en heb verteld dat ik mijn abonement liet lopen zoals die nu is en niet wou verlengen....kan ik dus nu alsnog er achter aan...

Het is niet anders.....

Bedankt in ieder geval.....
Anonymous
Niet van toepassing
Hey TomD,

Om kosten buiten je data bundel te besparen kun je kijken of de blox beperkt internet beschikbaar is voor jouw abonnementen.
Dit houdt in dat zodra jij je data te goed op hebt het internet vertraagd wordt. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden en kun je terug vinden in de nu Vodafone app onder profiel en dan flexibele data.
Mocht dat niet kunnen kun je altijd nog evt extra bloxen afsluiten of evt verlengen/ migreren naar een abonnement waarbij het wel mogelijk is.

Groetjes stevied86
Tompostuma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Ik had tot voor kort een zeer gunstige internet bundel, waarbij ik bovenop mijn 1 GB internet nog eens 10 GB extra internet had. Maar sinds vorige maand is deze extra 10 GB opeens verdwenen. Hij staat ook niet meer bij tegoed in de vodafone app. Weet iemand wat hiervan de oorzaak is en hoe ik mijn normale internet bundel terug kan krijgen?
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Goedmiddag Tompostuma,

Je geeft aan dat je niks gewijzigd hebt aan je abonnement maar dat je 10GB toch is verdwenen, dat is erg myterieus...
Indien je niks gewijzigd hebt of opnieuw verlengd met nieuwe voorwaarden zou het niet mogelijk moeten zijn dat je voorderl 10GB bundel verdwenen is!

Wij kunnen je abonnement gegevens niet inzien via het forum 😞 ik wil je adviseren om dit kenbaar te maken bij de klantenservice zodat ze je abonnement kunnen controleren 🙂

Laat ons de uitkomst even weten!
Let op! vandaag is een feestdag de klantenservice 1201 is morgen weer beschikbaar, uiteraard kan je via de vodafone chat contact opnemen 🙂

Groetjes,
daims
Tompostuma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb volgens mij inderdaad niks veranderd aan mijn abbonement. Ik ben vorige maand wel over mijn bundel heen gegaan(vraag me niet hoe), en toen heb ik de blox beperkt internet uitgezet en later de datalimiet NL aan gezet.
Ik hoop dat deze info meer biedt.
Ook heb in een vraag over de vodafone chat, ik kan namelijk geen contact ermee opnemen omdat we niemand aanwezig is ofzo. Weet iemand hoe ik contact met de chat op kan nemen?
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Goede avond Tompostuma,

Het kan zijn dat de chatmedewerkers op dat moment allemaal bezet zijn... via https://www.vodafone.nl/support/contact/
kan je op diverse manieren contact opnemen

Wij kunnen niet in je gegevens kijken dus kunnen wij je vraag ook niet volledig beantwoorden, hier is inzicht nodig..

fijne avond
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@TomD en @Tompostuma,

Zoals al aan is gegeven zijn het beide individuelen vragen waar gegevens voor nodig zijn om een en ander na te kijken. Als je een vraag stelt op het Forum houd er dan rekening mee dat andere forumleden je vraag moeten kunnen beantwoorden. Ik zal het topic nu dan ook sluiten en ik raad jullie aan contact op te nemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic