rzethof

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe zendmast op 2134XK

Hier in de buurt worden nu zenders geplaatst op het dak van een flat. KPN en T-Mobile zeggen dat het niet een nieuwe mast van hun is. Dus misschien is het een vodafone mast 😄 ? (eindelijk bereik?) Kan iemand checken of er een zendlocatie komt rond 2134 XK?
8 Reacties 8
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
rzethof schreef:
Hier in de buurt worden nu zenders geplaatst op het dak van een flat. KPN en T-Mobile zeggen dat het niet een nieuwe mast van hun is. Dus misschien is het een vodafone mast 😄 ? (eindelijk bereik?) Kan iemand checken of er een zendlocatie komt rond 2134 XK?
Hoi rzethof,

Ik heb het voor je nagekeken en op de postcode die je aangeeft wordt in de toekomst wel een mast geplaatst. Of het deze is durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik zal daarvoor meer navraag moeten doen.
rzethof
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunt u dit navragen 🙂 ?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
rzethof schreef:
Kunt u dit navragen 🙂 ?
Hoi rzethof, ik zal dat zeker gaan doen. Mijn intresse in nu gewekt :--)
rzethof
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al wat meer bekend? 😄
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Rzethof, Maurice zal je zo snel mogelijk van een antwoord voorzien!
rzethof
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
T-Mobile heeft z'n mast inmiddels geactiveerd. En eindelijk bereik in huis, zelfs 3G. Nu ben ik wel benieuwd wanneer Vodafone een mast gaat plaatsen...
rzethof
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Antwoord geven blijkt keer op keer lastig voor Vodafone, zo'n moeilijke vraag is het toch niet? Zou toch wel prettig zijn als er binnen een paar maanden 3G dekking is hier in de wijk.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
We willen meerdere masten plaatsen in het postcodegebied waar je nu woont, maar die zitten helaas nog niet in de bouw-fase. Ik kan daarom onmogelijk aangeven wanneer de masten precies actief worden. Ze zitten nog in de aanvraag-fase en die kan soms lang duren helaas. Sorry.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic