Goedemorgen,
Ik ben sinds 2 september zakelijk klant geworden bij jullie maar heb al diverse keren de helpdesk moeten bellen omdat
- Mijn bestelling niet goed in het systeem stond (ik had multisim only abbo nodig en duo-sim only stond in de bestelling) Ik kwam hier vorige week achter toen ik de mail kreeg om een afspraak met Dynalogic te maken voor afleveren. Ik ben toen gaan bellen en na 15 minuten kreeg ik iemand aan de lijn (adviseur via terugbelfunctie van de site) Deze heeft mij doorverbonden naar order status waar ik nogmaals 20 minuten in de wacht heb gestaan.
- De datum van overstappen (nummerbehoud) staat verkeerd. Staat nu op 21 september 2021 voor een contract ingangsdatum van 1 oktober 2019?
- Ik heb nog geen aangepast contract ontvangen of überhaupt een bevestiging via mail dat de wijzigingen zijn verwerkt.
Ik probeer jullie hierover telefonisch te bereiken op dit moment en sta nu al 30 minuten in de wacht.
Wat gaat hier mis en waarom duurt het zolang voordat ik iemand kan spreken? Als nieuwe klant vind ik dit een vreemde gewaarwording en totaal niet servicegericht.