Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes

Nieuwe versie (5.6.0) van de My Vodafone app gelanceerd. Wat is er vernieuwd?

http://voda.fo/ne/zb1hmHallo allemaal,

We zijn naar aanleiding van o.a. jullie feedback weer druk bezig geweest met het verder ontwikkelen van de My Vodafone app en hebben op 26 oktober een nieuwe versie (5.3.0) gelanceerd! Je kunt de nieuwe update downloaden in de App Store (iOS) of Google Play Store (Android).

What's new?

Een aantal kleine verbeteringing en foutjes die zijn opgelost.

Een hele nieuwe functionaliteit om kosten te besparen:
Is de databundel van je abonnement bijna op? Dan geven we je persoonlijk advies om de rest van de maand zonder kleerscheuren door te komen. Dus geen hoge kosten buiten je bundel!
We gaan je straks ook advies en tips geven als de vakantietijd aanbreekt zodat jij en je mobiel goed voorbereid op reis gaan.

Voor zakelijke klanten:
We hebben het klantnummer toegevoegd bij Bel ons. Dit heb je namelijk nodig wanneer je met ons belt.
Je kunt ook een afspraak maken met een Zakelijk accountmanager in een Vodafone winkel bij jou in de buurt.

Update 2 december 2016 - versie 5.4.0:

Inmiddels hebben we versie 5.4.0 van de app gelanceerd. Hier hebben we ook weer kleine verbeteringen aangebracht aan de app.

Wat vind jij van de nieuwe update en heb je nog feedback voor ons? Laat het ons weten door te reageren op dit topic!

Update 19 december 2016 - versie 5.5.0:

In de app je rekening betalen via iDEAL. Dat kan dus vanaf nu. Handig, veilig en snel!

Handig, als de automatische incasso een keer niet gelukt is
Veilig via iDEAL en de vertrouwde omgeving van je bank
Snel, omdat je de hele betaling op je telefoon kunt doen

Heb je een telefoon van de zaak? En werk je bij een groot bedrijf?
Dan kom je misschien je eigen bedrijfspagina tegen in de app. Met info over de kerstborrel, bijvoorbeeld.
Verder knutselden we ook alvast aan je kerstcadeau. Spannend!

Update 12 januari 2017 - versie 5.6.0:

Verhuisd? Dan pas je je adres gewoon aan in de app!
Verder hebben we wat kleine verbeteringen gedaan en wat foutjes opgelost.

Ondertussen werken we hard verder, zodat jij straks via een QR-code supersnel kunt inloggen in My Vodafone op de website. Daarom hebben we alvast toegang nodig tot je camera, want hiermee kun je de QR-code scannen.

Tot de volgende update!
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic