Mr-Jaxxs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe update Galaxy S4 Android 4.3

Sinds gisteren de nieuwe update via Samsung KIES binnengehaald. KNOX werkt dus niet. Heb de app geopend en daarna laten downloaden. Heb het wachtwoord ingesteld en de recovery pin. En toen hield het op. Telefoon reboot gegeven. Zag bij opstarten de melding: KNOX bestand verwijderd. Wil de app openen (vraagt weer om installatie) maar dan verdwijnt de app. Samsung Kies herkent nu mijn telefoon niet meer. Het apparaat wordt niet ondersteund Help plz
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MrJaxxs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Verlegen man Heb het probleem met Kies al gevonden. Laatste versie geïnstalleerd en hij wordt weer herkent.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Vervelend om je probleem te horen.
Waarschijnlijk heb je last van de Troubleshooting connection error. Gelukkig is er speciaal voor de mensen die hiervan last hebben en video op Youtube gekomen om dit (hopelijk) op te lossen.

Youtube video: http://www.youtube.com/watch?v=nvajQC9EpAI&feature=c4-overview-vl&list=PLF6B55E8EE08DA493

Als dit ook geen nut heeft kun je Kies eens proberen te verwijderen.
MrJaxxs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Tjek en double tjek... zonder resultaat. Mijn ergste probleem is niet zo zeer KIES. Alhoewel dat wel belangrijk is. Maar het grootste probleem zit hem in KNOX.... Mijn toestel heeft geen toestemming tot het KNOX bestand
MrJaxxs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Verlegen man Heb het probleem met Kies al gevonden. Laatste versie geïnstalleerd en hij wordt weer herkent.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic