Ellen81

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe telefoon

Op 21 maart werd er een nieuwe telefoon naar mij verstuurd. Na ontvangst bleek er een beschadiging onder het scherm te zitten. Na een telefoontje naar Vodafone terug gestuurd, wel aangetekend werd geadviseerd. Het zo heel snel opgelost worden. Heel belangrijk voor mij omdat mij toestel kapot was en ik door vervroegd te verlengen toch weer mobiel zou zijn....
Nu, bijna 3 weken later en heel veel telefoontjes waarbij ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Niemand weet iets maar ze zeggen maar iets om van je af te zijn. Niemand weet waar mijn telefoon is.
Wat maar een paar dagen zou duren. Werd 5 dagen, volgende telefoontje zou het wel 10 dagen kunnen duren en 2 dagen later wel 15!!!!
Na vele beloftes dat ze me terug zouden bellen, wat natuurlijk nooit gebeurd!!!!
Vrijdag hebben ze me zelfs een orderbevestiging gestuurd, het was geregeld zeiden ze.... NIET DUS!!!! Er is niks over bekend!!!
Hoezo voor de gek gehouden?????

Ik wil weten waar mijn telefoon blijft!!!

1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi @Ellen81, welkom op het Vodafone Forum! Dit betreft een individuele vraag waar de andere forumleden je niet mee kunnen helpen. Lees voordat je een nieuw topic start altijd even de regels van het board door. Het is natuurlijk ontzettend jammer dat je nog steeds geen telefoon ontvangen hebt. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Hopelijk heb je de telefoon dan snel in huis!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic