KarinO

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe telefoon

Goedemiddag,

Ik wil graag een nieuwe telefoon, maar volgens mij staat mijn abonnement nog steeds op naam van mijn man. 

Voor mijn gegevens zie factuur 315100377949.

Kun je mij helpen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @KarinO 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als het contract op de naam van je man staat dan zal ook die het abonnement moeten gaan verlengen met een nieuw toestel. Ik weet niet wanneer je contract afloopt maar misschien is het ook slim om Vodafone Next te gebruiken (alleen als je nog lang aan je abonnement vast zit). 

Maar dit moet je man natuurlijk allemaal regelen! 
Wil je dit zelf regelen, dan zal je eerst het contract moeten omzetten naar je eigen naam en dan pas kan jij er mee aan de slag. Het is volgens de nieuwe strenge wetgeving (AVG) niet mogelijk dat jij nu iets met het contract gaat doen (verlengen, vernieuwen, of toestel aanschaffen). 

Als je Vodafone Next niet nodig hebt en je kan nu al, vanaf 120 dagen voor eind van je contact, verlengen of vernieuwen, dan kan je dit natuurlijk ook gewoon online regelen en dan ziet niemand wie de aanvraag doet. Hmm, mag ik natuurlijk eigenlijk niet zeggen, maar zo kan het ook. 

Er zijn dus een paar mogelijkheden om dit aan te pakken 
Als je nog vragen hebt, laat maar weten, misschien kan ik je verder helpen (niet administratieve vragen, want ik werk NIET bij Vodafone dus daar kan ik je niet mee helpen).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @KarinO 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als het contract op de naam van je man staat dan zal ook die het abonnement moeten gaan verlengen met een nieuw toestel. Ik weet niet wanneer je contract afloopt maar misschien is het ook slim om Vodafone Next te gebruiken (alleen als je nog lang aan je abonnement vast zit). 

Maar dit moet je man natuurlijk allemaal regelen! 
Wil je dit zelf regelen, dan zal je eerst het contract moeten omzetten naar je eigen naam en dan pas kan jij er mee aan de slag. Het is volgens de nieuwe strenge wetgeving (AVG) niet mogelijk dat jij nu iets met het contract gaat doen (verlengen, vernieuwen, of toestel aanschaffen). 

Als je Vodafone Next niet nodig hebt en je kan nu al, vanaf 120 dagen voor eind van je contact, verlengen of vernieuwen, dan kan je dit natuurlijk ook gewoon online regelen en dan ziet niemand wie de aanvraag doet. Hmm, mag ik natuurlijk eigenlijk niet zeggen, maar zo kan het ook. 

Er zijn dus een paar mogelijkheden om dit aan te pakken 
Als je nog vragen hebt, laat maar weten, misschien kan ik je verder helpen (niet administratieve vragen, want ik werk NIET bij Vodafone dus daar kan ik je niet mee helpen).

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @KarinO . Welkom hier! 

Heb je inmiddels de juiste informatie om hiermee verder te kunnen, of kan ik je nog met iets helpen? 🙂 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic