Adri1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe telefoon wel geleverd maar de beloofde gratis tablet niet

Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Het toestel heb ik ontvangen maar de gratis tablet die als actie erbij hoort is niet geleverd. Na telefonisch contact met de servicedesk werd mij verteld dat dit bij Samsung aangevraagd moet worden. Ik kon niet eens vragen om extra uitleg, want de verbinding werd direct verbroken. Zeer jammer.

Ik ben op zoek op de Samsung site, maar daar kun je de tablet alleen bestellen in combinatie met een nieuwe telefoon. Maar die heb ik al.. Kan iemand mij uitleggen hoe ik het tablet kan bestellen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3632Posts
  • 1108Oplossingen
  • 1188Likes

Hi @Adri1, welkom hier!

Dat is zeker een leuke actie waarvan je gebruik hebt gemaakt. Bij de aankoop van een deelnemend model Galaxy S23 of S23FE ontvang je tijdelijk een Galaxy Tab A9 LTE. Deze promotie loopt van 3 juni tot en met 7 juli 2024 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Het betreft een actie vanuit Samsung. Samsung streeft ernaar het product binnen zeven weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen.

Ga  hiervoor naar https://www.samsung.com/nl/promo/, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 9 september 2024: 
1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs inclusief vermelding van 
• De naam van de winkel/webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy S23 Series hebt gekocht 
• De aankoopdatum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen 
• Het deelnemende product. Hiervan moet de EAN-code overeenkomen met een EAN-code hierboven in de tabel 
2. Een foto van de streepjescode van de verpakking met daarop de SKU-code, EAN-code en het IMEI nummer. 

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief). Kijk op https://www.samsung.com/nl/support/#contact voor meer informatie.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3632Posts
  • 1108Oplossingen
  • 1188Likes

Hi @Adri1, welkom hier!

Dat is zeker een leuke actie waarvan je gebruik hebt gemaakt. Bij de aankoop van een deelnemend model Galaxy S23 of S23FE ontvang je tijdelijk een Galaxy Tab A9 LTE. Deze promotie loopt van 3 juni tot en met 7 juli 2024 (aankoopdatum) en zolang de voorraad strekt. Het betreft een actie vanuit Samsung. Samsung streeft ernaar het product binnen zeven weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen.

Ga  hiervoor naar https://www.samsung.com/nl/promo/, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 9 september 2024: 
1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs inclusief vermelding van 
• De naam van de winkel/webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy S23 Series hebt gekocht 
• De aankoopdatum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen 
• Het deelnemende product. Hiervan moet de EAN-code overeenkomen met een EAN-code hierboven in de tabel 
2. Een foto van de streepjescode van de verpakking met daarop de SKU-code, EAN-code en het IMEI nummer. 

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief). Kijk op https://www.samsung.com/nl/support/#contact voor meer informatie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic