Hoi
jesslooij Welkom op de Community!
Ah een kapotte telefoon is zuur! Je hebt in dit geval 2 opties.
Optie 1:
Je kunt het toestel laten repareren. VIa http://voda.fo/ne/58xin zie je hoe dit in zijn werk gaat.
Optie 2:
Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben.
Betaal je maandelijks voor je oude telefoon, dan koop je deze in een keer af tot aan de einddatum
Daardoor wordt het contract opengebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel
Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
Laat je weten voor welke optie je gaat? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!