Rubkeee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe telefoon, maar hudige abbonement loopt nog

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe, losse telefoon. Mijn abonnement kan rond 1 oktober verlengd worden en overweeg zeker om dit alweer te doen, alleen wil ik nu wel graag een los toestel kopen, i.p.v. binnen mijn abbonnement.

 

Is het dan zo dat als ik mijn abbonement verleng en van te voren of erna een nieuwe telefoon los aanschaf, ik hiervoor een bkr registratie krijg en is het uberhaupt mogelijk om nu al een los toestel aan te schaffen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Rubkeee 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Even voor de duidelijkheid, als je een los toestel koopt dan heb je niets met BKR te maken. Want dan betaal je in 1x het toestel en is het toestel van jou dus ook geen BKR. Je kan bij Vodafone niet een toestel op afbetaling kopen, zonder abonnement!! Dus los toestel kan wel, dan betaal je in 1x. 

Wil je een nieuw abonnement met een toestel op afbetaling, dan gaan ze je wel registeren bij het BKR, als het toestel duurder is dan 250,- euro. En wil je nu al een nieuw toestel met een abonnement, dan kan je natuurlijk ook Vodafone Next gebruiken (even als extra info). 

Meer info over BKR, lees hier. Is het zo duidelijk of kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Rubkeee 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Even voor de duidelijkheid, als je een los toestel koopt dan heb je niets met BKR te maken. Want dan betaal je in 1x het toestel en is het toestel van jou dus ook geen BKR. Je kan bij Vodafone niet een toestel op afbetaling kopen, zonder abonnement!! Dus los toestel kan wel, dan betaal je in 1x. 

Wil je een nieuw abonnement met een toestel op afbetaling, dan gaan ze je wel registeren bij het BKR, als het toestel duurder is dan 250,- euro. En wil je nu al een nieuw toestel met een abonnement, dan kan je natuurlijk ook Vodafone Next gebruiken (even als extra info). 

Meer info over BKR, lees hier. Is het zo duidelijk of kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Rubkeee . Welkom hier!

Jij kan niet wachten op een nieuwe telefoon. Leuk! Heb je al iets op het oog? :-). 

@Energieboy heeft je een heel compleet antwoord met informatie gegevens zie ik. Thanks, @Energieboy . Is alles zo duidelijk, @Rubkeee ? Kunnen we je nog met iets helpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic