Witte_IJsbeer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe telefoon, geen bereik

Eergisteren heb ik tijdens een telefonisch gesprek met een medewerker van Vodafone mijn abonnement verlengd. En vandaag heb ik de NOKIA LUMIA 800 al ontvangen. Ik dacht dat ik dan de SIM-kaart uit mijn oude telefoon (NOKIA X6) moest halen en deze in mijn nieuwe telefoon moest plaatsen. Maar dat lukt niet, die oude SIM-kaart is te groot en past dus niet in mijn nieuwe telefoon. Nu zat er in de verpakking bij mijn nieuwe telefoon ook een SIM-kaart die iets kleiner is en die past wel. Maar helaas heb ik nu met mijn nieuwe telefoon geen bereik. Ik weet vrijwel zeker dat de SIM-kaart er goed inzit want hij past er maar op 1 manier in. Hoe kan ik er achter komen wat er mis is, ligt het aan de telefoon, aan de SIM-kaart of moet ik misschien iets aan de instellingen doen?
 
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Witte_Ijsbeer,

Aan je verhaal te zien is je nieuwe micro simkaart nog niet geactiveerd.
Deze kun je laten activeren door even te bellen met de klantenservice via 1201.
Ze activeren hem dan voor je en binnen een uur zal je nieuwe simkaart werken en de oude niet meer.

Veel plezier met je nieuwe telefoon!!
Witte_IJsbeer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord, Arina. Ik ga morgen even bellen met de klantenservice. Ik was er al achter gekomen dat het niet aan de telefoon lag want in de trein kon ik gewoon internetten via Wifi.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic