Hoi
yoda608 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heel vervelend dat dit je is overkomen en Vodafone zal je zeker willen helpen om dit op te lossen. Het is alleen vandaag een beetje druk omdat de nieuwe iPhone in Pre-order is gekomen en dan bellen er veel mensen. Via de community kunnen we je niet helpen omdat hier klanten elkaar helpen en die weten ook niet wat er in de sms moet staan.
Daarom adviseer ik je om toch later nog eens de
klantenservice van Vodafone of je kan ook een
chat starten met iemand die online zit van Vodafone (dat gaat soms wat makkelijker en sneller). En mocht dit nu ook niet lukken, omdat het te druk is, stuur dan een privé berichtje via
Twitter en/of
Facebook. Dat zijn de mensen van webcare en die kunnen wat dieper in het systeem kijken wat er aan de hand is.
Snap dat het voor nu niet de oplossing is, maar via bovenstaande wegen kan je echt alleen maar de info opvragen en horen wat er aan de hand is. Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen.