yoda608

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe telefoon besteld, sms met extra vragen

Hoi! Ik heb gisteren een nieuwe telefoon besteld en kreeg een sms van jullie. In de sms staat het volgende: Beste Meneer M Sannes, U heeft onlangs een bestelling geplaatst bij Vodafone, hier hebben wij nog een aantal vragen over. Zou u zo vriendelijk zijn en on. En daar eindigt de SMS plotseling. Ik weet dus totaal niet wat jullie van mij willen. En ik heb de service geprobeerd te bellen, maar dat is echt helemaal waardeloos. Daar werd ik constant naar een nieuwe 'sub-menu' gestuurd, en werd ik uiteindelijk weer terug naar het begin gestuurd. Vervolgens wordt mij verteld dat ik mijn order status moet bekijken, maar daar wordt ik helemaal niets wijzer van. Dus mijn vraag is: Wat moet ik doen en wat voor informatie verwachten jullie van mij voordat jullie de telefoon naar mijn kunnen sturen. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
M. Sannes
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi yoda608
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel vervelend dat dit je is overkomen en Vodafone zal je zeker willen helpen om dit op te lossen. Het is alleen vandaag een beetje druk omdat de nieuwe iPhone in Pre-order is gekomen en dan bellen er veel mensen. Via de community kunnen we je niet helpen omdat hier klanten elkaar helpen en die weten ook niet wat er in de sms moet staan.

Daarom adviseer ik je om toch later nog eens de klantenservice van Vodafone of je kan ook een chat starten met iemand die online zit van Vodafone (dat gaat soms wat makkelijker en sneller). En mocht dit nu ook niet lukken, omdat het te druk is, stuur dan een privé berichtje via Twitter en/of Facebook. Dat zijn de mensen van webcare en die kunnen wat dieper in het systeem kijken wat er aan de hand is.

Snap dat het voor nu niet de oplossing is, maar via bovenstaande wegen kan je echt alleen maar de info opvragen en horen wat er aan de hand is. Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@yoda608, is inmiddels duidelijk welke informatie nodig is? Je kunt hiervoor eventueel bellen met onze orderafdeling via 0800-0560 (gratis).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic