Clouseau

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe slogan van Vodafone nu Online ''***** de massa en spek je KASSA !!''

Nieuwe slogan van Vodafone nu Online ''Verneuk de massa en spek je KASSA !!''

Lees hier onder waarom...


Jammer dat Vodafone zo stug is en blijft. Eerst word je in de Winkel voor alles uitgemaakt en beschadigen ze je Telefoon. En vervolgens beloven ze van alles en komen ze niets na. Op de dag dat alles is begonnen kreeg ik te horen dat mijn vrouw Kanker heeft en dat weten ze bij Vodafone. Wie denkt u nou hier komen ze dan. Eric, Nadia, Astrid, Bas,Mitch,Anoeska, Perry, En met vriendelijke groet, Vodafone Service Team Wie dit ook mogen zijn weet ik niet !! Mijn Spreuk voor Vodafone is ***** de massa en pak de KASSA. Deze Spreuk zal vanaf hede op heel internet te vinden zijn. Ik ben niet Boos maar Woest op het gedrag van de customer care hoe zo klanten om de tuin leiden. Ik hoop dat ze niemand in hun naaste hebben met Kanker..Directeur Klantenservice
Vodafone Nederland Dhr. Harry Odenhoven Moet zich diep maar dan ook diep schamen dat ze zo met klanten omgaan......

Edit door Moderator
1 Reactie 1
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Clouseau,

Dit klinkt allemaal niet goed. Het is me echter niet duidelijk wat je klacht nu precies is. Kan ik je via het Forum ergens mee helpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic