amberglashouwer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart

Hallo!
Ik ben vorige week bij Vodafone gekomen, en ben overgestapt vanaf T-Mobile met nummerbehoud. Mijn abonnement van T-Mobile loopt nog tot 17 mei, maar ik kon al wel mijn Vodafone simkaart gebruiken werd mij verteld.
Afgelopen maandag zou de aansluiting plaats vinden en zou ik vanaf dat moment mijn Vodafone simkaart kunnen gebruiken.
Maar wanneer ik deze in mijn toestel druk, geeft hij aan dat ik geen signaal heb. Hoe kan dit?

Met vriendelijke groet,
Amber
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi amberglashouwer,

Dat zou dus betekenen dat bij T-mobile je nummer dus beschikbaar is en bij Vodafone? Een nummer is uniek dus één nummer op twee simkaarten herken ik niet. Ook moet je nummerbehoud worden goedgekeurd mocht je willen overstappen met je eigen nummer. Hiervan krijg je bevestiging via mail en SMS.

Een simkaart daarnaast is nooit zomaar te gebruiken zonder dat deze wordt geactiveerd via de klantenservice. Dit om zekerheid te hebben dat de simkaart bij de juiste persoon is aangekomen.

Mocht ik over iets over het hoofd hebben gelezen, laat het me weten ;).
amberglashouwer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt! Het nummer nummerbehoud is ook goedgekeurd door T-Mobile. Maar op de factuur die ik heb gekregen van jullie staat; Aansluitdatum 27-03-2017. De koerier die de telefoon bracht zei toen tegen mij dat ik vanaf die datum dan de Vodafone simkaart kon gebruiken.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om dan de klantenservice te contacteren zodat zij kunnen controleren waar het mis gaat amberglashouwer
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
amberglashouwer

van af welke dag heeft u nummerbehoud aangevraagd? Want pas van af die datum krijgt u simkaart uw oude nummer.

Vaak wordt er alleen wel tijdelijke een tijdelijk nummer aan de nieuwe simkaart gegeven.
amberglashouwer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb gister contact opgenomen met de klantenservice, het is inmiddels opgelost! 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen amberglashouwer
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic