123sifra123

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Nieuwe simkaart

Ik heb een nieuwe telefoon waar mijn oude simkaart niet inpaste. Hierdoor heb ik een nieuwe aangevraagd en deze is ook binnengekomen. Ik probeer deze te activeren via de site, maar toch blijft die het niet doen. Wat moet ik nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi 123sifra123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als het goed is en je belt een keer naar iemand dan moet die het doen.
Je kan ook proberen 1200 bellen, dat is het nummer van de klantenservice en dan moet die geactiveerd zijn.

Probeer het even en mocht het niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Succes!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi 123sifra123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als het goed is en je belt een keer naar iemand dan moet die het doen.
Je kan ook proberen 1200 bellen, dat is het nummer van de klantenservice en dan moet die geactiveerd zijn.

Probeer het even en mocht het niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Is je simkaart ondertussen geactiveerd 123sifra123 ?
123sifra123
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hoi, bedankt voor het antwoord. Het is gelukt om te activeren.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Opgelost. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic