Anonymous
Niet van toepassing

Nieuwe simkaart werkt niet

Mijn contract is nog geen week begonnen en ik kan al niet wachten om weer over te stappen naar een andere provider. Ik heb alleen maar gezeik met jullie en ik heb niet eens service van jullie gehad nog! 

 

Nummerbehoud duurde honderd jaar voordat jullie het aanhebben gevraagd bij Odido, en nu die eindelijk is aangevraagd (nadat IK actie ondernomen had) heb ik een sim-kaart die het niet doet. De vodafone app zegt fix dit via de vodafone chatbot, en die zegt geen medewerkers beschikbaar, bel de klantenservice. Grapje toch? Ik kan niet bellen, en niet gebeld worden, en de chatbot zegt bel naar de klantenservice. Kom op zeg. Gaat iemand mij helpen?? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12009Posts
  • 3507Oplossingen
  • 3132Likes

Hoi @Anonymous 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk nooit fijn om met zo'n valse start te beginnen en begrijpelijk dat je hier niet tevreden over bent. Via de chatbot kan je direct bij de eerste vraag van TOBi het volgende tikken: ik wil iemand spreken of ik wil een medewerker spreken. Je krijgt dan direct de keuze met wie je wilt spreken (zakelijk of particulier) en ik kom er dan vrij snel doorheen (het ligt er ook net aan hoe druk het is). Er zijn dus zeker wel mensen online aanwezig om je gesprek op te pakken en dan hoef je niet te bellen.

Geef Vodafone de kans om je eerste slechte ervaring goed te maken, wie weet ben je straks super blij met Vodafone. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12009Posts
  • 3507Oplossingen
  • 3132Likes

Hoi @Anonymous 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk nooit fijn om met zo'n valse start te beginnen en begrijpelijk dat je hier niet tevreden over bent. Via de chatbot kan je direct bij de eerste vraag van TOBi het volgende tikken: ik wil iemand spreken of ik wil een medewerker spreken. Je krijgt dan direct de keuze met wie je wilt spreken (zakelijk of particulier) en ik kom er dan vrij snel doorheen (het ligt er ook net aan hoe druk het is). Er zijn dus zeker wel mensen online aanwezig om je gesprek op te pakken en dan hoef je niet te bellen.

Geef Vodafone de kans om je eerste slechte ervaring goed te maken, wie weet ben je straks super blij met Vodafone. 

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Thanks voor je reactie, ik hoop dat er snel een oplossing komt. En thanks voor dat TOBi truckje ook! Dat werkte. Eerst werkte de hele chat bot helemaal niet

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic