Ymkjeanna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart tegoed + nummerbehoud

Hallo Vodafone, ik heb een paar dagen geleden online een simkaart besteld voor 10 euro en deze heb ik inmiddels ontvangen. Op de website staat dat er 12,50 tegoed op staat (en daarnaast nog 5 euro voor het registreren van je gegevens + opwaardering welke ik beide gedaan heb) maar er staat nu 25 euro op, maar daarvan heb ik 20 euro net opgewaardeerd via ideal. Er stond dus maar 5 euro tegoed op. Ook op de verpakking van de simkaart staat dat er 12,50 tegoed bij zit. Moet ik voor die 7,50 nog iets doen of hoe zit dit precies?

Volgende vraag: ik heb nummerbehoud aangevraagd (kom van kpn) maar heb per ongeluk het formulier van prepaid naar prepaid ingevuld ipv abonnement naar prepaid. Als ik alsnog de juiste wil invullen blijft hij aangeven dat er iets mis is gegaan. Is mijn verzoek alsnog goed doorgekomen?

Mvg, Ymkje
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Of je verzoek goed is gegaan kunnen we vanuit hier niet controleren. Daarvoor dien je contact op te nemen met de klantenservice. Betreft het bedrag wat er ook op staat verwijs ik je ook door naar hun. Wij kunnen vanuit hier niet in de systemen en daardoor ook niet controleren en corrigeren indien mogelijk. Zover ik weet zou er inderdaad wel gewoon 12,50 op moeten staan.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Ymkjeanna je topic voldoet helaas niet aan de regels van dit board. Het forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. In jouw geval is dit helaas niet mogelijk, daarom sluit ik dit topic. Je kunt met je vraag terecht bij onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic