Bert53

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe simkaart ontvangen ter vervanging van oude simkaart vanwege nieuw toestel.

Nieuwe simkaart ontvangen ter vervanging van de oude simkaart.

Op 27 november hebben mijn vrouw en ik een prepay abonnement van haar met nummer meenemen overgezet naar Red together.

Daarbij moesten we wachten tot vrijdag 29 november om de nieuwe sim te kunnen plaatsen in haar bij Vodafone nieuw gekochte iPhone.

Nu is het 5 december en kan het een aardig cadeautje zijn als mijn vrouw vandaag nog haar nieuwe telefoon kan gebruiken,

Na langer dan een week wachten op, volgens Vodafone, een technische storing die ik nergens bij dezelfde Vodafone site kan vinden.

Beter communiceren is hierbij geen overbodige luxe om het vertrouwen in Vodafone te verbeteren.

Vraag: Wanneer kan mijn vrouw ongeveer gebruik maken van haar nieuwe toestel met Vodafone?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert53
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steven en Sharon,

Vrijdagmiddag, nadat ik nog steeds de oude prepaid in beeld kreeg op het nieuwe toestel, nog eens contact gemaakt met de helpdesk. Die zagen dat ik kon inloggen met mijn nieuwe sim en dat dan alles werkt.

Maar goed dat ik weer even contact had met deze helpdesk anders had ik nu nog staan wachten op een bericht.

Alles werkt nu prima, zoals ik ook verwacht van Vodafone!

Nog bedankt dat jullie mijn probleem hebben willen aanhoren.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bert53 
Welkom op de Community. 
Als ik het goed begrijp heb je een aanvraag gedaan om het nummer van je vrouw van prepaid over te zetten naar een abonnement. Het zou al actief moeten zijn. Echter gaat het mis en is hier een onderzoek voor gestart.  Ik kan mij voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is. Zodra er een onderzoek gestart is, ligt het verzoek bij de technische dienst. Helaas kan ik niet benoemen naar je hoe lang dit gaat duren en wanneer je vrouw gebruik kan maken van het nieuwe toestel en het abonnement. Dit is namelijk afhankelijk van het issue en waarin het precies mis gaat. 
In My Vodafone (website) kun je de status van het onderzoek opvragen of door contact op te nemen met de klantenservice via 1201. Namens VodafoneZIggo mijn excuses voor het ongemak!

Bert53
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steven,

Bedankt voor je medeleven.

Ik weet niet wat ze precies aan het doen zijn en dat is juist de frustratie.

We wachten gewoon maar en verwachten niet te veel!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat begrijp ik @Bert53. Zeker als je wachtende bent totdat het opgelost wordt.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Wat is ondertussen de status @Bert53 ?

Bert53
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steven en Sharon,

Vrijdagmiddag, nadat ik nog steeds de oude prepaid in beeld kreeg op het nieuwe toestel, nog eens contact gemaakt met de helpdesk. Die zagen dat ik kon inloggen met mijn nieuwe sim en dat dan alles werkt.

Maar goed dat ik weer even contact had met deze helpdesk anders had ik nu nog staan wachten op een bericht.

Alles werkt nu prima, zoals ik ook verwacht van Vodafone!

Nog bedankt dat jullie mijn probleem hebben willen aanhoren.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen dat het opgelost is @Bert53 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic