Milky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart na diefstal

Mijn HTC is helaas gestolen in Canada. Mijn Canadeze SIM zat erin, en mijn Nederlandse Vodafone SIM heb ik dus nog. Ik had mijn abonnement tijdelijk stop gezet voor de periode dat ik in het buitenland ben. Nu heb ik dus alleen nog een SIM kaart met een abonnement dat ik tot volgend jaar maart heb (destijds aangeschaft i.c.m. met m'n HTC). Nu overweeg ik om hier een (simlockvrije) Iphone aan te schaffen. Nu vraag ik me af of ik die dan kan gebruiken met mijn oude abonnement als ik terug ben in Nederland. En is het mogelijk om mijn huidige simkaart dan om te zetten in een micro of nano sim (afhankelijk van welke Iphone ik ga kopen) met hetzelfde abonnement er nog op?
Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Milky,

Op de overeengekomen datum zal jouw Nederlandse Vodafone-abonnement weer in ere worden hersteld. En ben je dus weer abonnements-kosten verschuldigd tot de einddatum van je overeenkomst met Vodafone.

Aan je huidige formaat SIM-kaart heb je dan niets meer, in combinatie met een nieuwe Apple iPhone.

Dat wordt dus een nieuw formaat Vodafone SIM-kaart aanvragen. Dat kost €20,00 voor een micro-SIM-kaart of een nano-SIM-kaart. En €30,00 voor een duo-SIM-kaart.
Meer informatie op deze webpagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/toestel/simkaart-bestellen.shtml

Lees die informatie grondig door.
Bedankt voor de kudo's die je aan dit antwoord (hopelijk) toekent.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Milky,

Op de overeengekomen datum zal jouw Nederlandse Vodafone-abonnement weer in ere worden hersteld. En ben je dus weer abonnements-kosten verschuldigd tot de einddatum van je overeenkomst met Vodafone.

Aan je huidige formaat SIM-kaart heb je dan niets meer, in combinatie met een nieuwe Apple iPhone.

Dat wordt dus een nieuw formaat Vodafone SIM-kaart aanvragen. Dat kost €20,00 voor een micro-SIM-kaart of een nano-SIM-kaart. En €30,00 voor een duo-SIM-kaart.
Meer informatie op deze webpagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/toestel/simkaart-bestellen.shtml

Lees die informatie grondig door.
Bedankt voor de kudo's die je aan dit antwoord (hopelijk) toekent.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic