bramvnl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart (microsim) voor samsung s3

Paar weken terug was ik bij een vodafone winkel, ik wou mijn simkaart met nummberbehoud naar microsim omzetten, het zou me 20 euro kosten, en toen hij hoorde dat het prepaid was kon hij me op eens niet meer helpen smoesjes met geen simkaart op voorraad bla bla bla (ondertussen me wel dingen proberen aan te smeren). Knippen wou hij niet, dus ik later naar Belcompany, ja hoor dat knippen was geen probleem, alleen nu pakt mijn sim de telefoon niet meer goed. Wat moet ik nu doen zonder dat ik een nieuwe nummer moet nemen en raare smoesjes of aanbiendingen moet aan horen bij die vodafone winkels, dat ik gewoon me sim kan omruilen met nummerbehoud of dat ik dit online kan oplossen? wil best wat betalen voor een nieuwe microsim maar dit is toch erg?

Wil het graag opgelost hebben, en niet met aanbiedingen enz aan komen wil het gewoon omruilen/omzetten op een nieuwe microsim met nummberhoud prepaid
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @bramvnl we raden knippen van de simkaart niet aan om de reden die jij nu hebt ervaren. De simkaart gaat daardoor sneller kapot. En dan kun je er helemaal niets meer mee.
Je kunt ook een nieuwe simkaart aanvragen via onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic