Ik ben jarenlang al klant bij vodafone en besloot de nieuwe iphone 5 s te bestellen bij het verlengen van mijn abonnement. Vervolgens heb ik alle zaken op internet geregeld en gisteren de nieuwe iphone ontvangen. Nu blijkt dat mijn oude simkaart niet meer past op de nieuwe iphone. Ik belde naar de klantenservice hoe nu verder. Ik kan een simkaart ophalen in de winkel of via de post laten versturen, maar dat duurt erg lang. De kosten van de nieuwe simkaart zouden 20 euro zijn.
Wat mij ten zeerste verbaast is het volgende. 1 Waarom ontvang ik bij mijn toestel en verandering van abonnement niet meteen een nieuwe simkaart? Nu heb ik een verlenging bij vodafone geregeld en een nieuw toestel gekocht bij vodafone en ik moet nu zelf weer naar een winkel om een nieuwe simkaart te halen. Dit vind ik zeer klant-onvriendelijk. Als ik een nieuwe klant was geweest had ik een nieuwe simkaart ontvangen en nu ben ik al jarenlang klant en moet ik zelf allerlei zaken regelen. 2 Waarom moet ik hier 20 euro voor betalen? Als ik een nieuwe klant was geweest, wordt alles geregeld en nu moet ik als straf 20 euro betalen omdat ik al klant bij jullie was.
Ik hoop dat dit beleid snel verandert, anders zal ik bij overstap naar een nieuw abonnement zeker niet meer voor vodafone kiezen.