Noukz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart - ik kan nog niet bellen

Ik heb mijn contract verlengd met nieuwe telefoon en simkaart (Zelfde telefoonnummer). Nu kan ik nog niet bellen met mijn nieuwe telefoon. Hoe zit dit ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hey @Noukz 
Welkom op de Vodafone Community.

Ontzettend leuk dat je jouw contract bij ons hebt verlengd en nog even bij ons blijft. Ik kan mij goed voorstellen dat je zo snel mogelijk met jouw nieuwe toestel en simkaart wilt bellen. Ook als je een nieuw abonnement hebt, is je sim al actief. Werkt de sim van je abonnement toch nog niet? Activeer 'm dan zelf in een paar stappen in My Vodafone. Je oude sim stopt pas met werken als je nieuwe actief is. Alle informatie over het activeren van je simkaart vind je hier.

Kom je er niet uit of loop je ergens vast dan kun je ons altijd bellen of een chat starten zoals @Energieboy al aangeeft. Ook via deze weg help ik je graag als het niet lukt. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met jouw volledige gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt ingevuld? Wil je dan bij de vraag: '’Indien Ziggo: Wat is je Ziggo klantnummer?'’ het simkaartnummer invullen waar het om gaat? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Noukz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Is het kaartje, met je nieuwe Sim nummer, wel geactiveerd in je My Vodafone? Ik zou even kijken of je nieuwe Simkaart nummer actief is via My Vodafone. Mocht het niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone (je kan bellen of een chat starten). 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hey @Noukz 
Welkom op de Vodafone Community.

Ontzettend leuk dat je jouw contract bij ons hebt verlengd en nog even bij ons blijft. Ik kan mij goed voorstellen dat je zo snel mogelijk met jouw nieuwe toestel en simkaart wilt bellen. Ook als je een nieuw abonnement hebt, is je sim al actief. Werkt de sim van je abonnement toch nog niet? Activeer 'm dan zelf in een paar stappen in My Vodafone. Je oude sim stopt pas met werken als je nieuwe actief is. Alle informatie over het activeren van je simkaart vind je hier.

Kom je er niet uit of loop je ergens vast dan kun je ons altijd bellen of een chat starten zoals @Energieboy al aangeeft. Ook via deze weg help ik je graag als het niet lukt. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met jouw volledige gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt ingevuld? Wil je dan bij de vraag: '’Indien Ziggo: Wat is je Ziggo klantnummer?'’ het simkaartnummer invullen waar het om gaat? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic