PeterDV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart geeft geen service

Vandaag een nieuwe telefoon gehaald in de winkel omdat mijn zoontje mijn iphone in de sloot heeft laten vallen.

Een red super sim only abonnement omgezet naar een Red super abonnement met Iphone 6. In de winkel is me verteld dat het nieuwe simkaartje binnen 2 uur aan mijn nummer gekoppeld zou moeten zijn. Ik dus na 2 uur het toestel aan en uit gezet, maar helaas geen service. Toen klantenservice gebeld, maar die zijn op zaterdag om 18:00 dicht... dus wat nu? Moet ik tot maandag wachten voordat ik weer berijkbaar kan zijn, of is er iets wat ik kan doen?

Alvast dan voor jullie hulp.

Mvg,

Peter
13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Peter,

Het officiële traject van een simkaart activatie kan tot 48 uur duren. Normaliter is dit binnen 2 uur geregeld. De klantenservice is inderdaad gesloten vanaf 18:00 uur.
Wat je kunt doen is of langs de winkel gaan (als er een koopzondag is of inderdaad maandag even contact opnemen.

Ik hoop voor je dat de simkaart snel in de lucht gaat!

Groetjes stevied86
poowoo

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo

Ik had vorige week hetzelfde probleem,na 24 uur nog geen service.
Bleek al dagen lang een storing te zijn,de nieuwe simkaarten konden niet worden geactiveerd.
Ben toen naar de Vodafone winkel gegaan met mijn nieuwe toestel en simkaart,binnen tien min geregeld!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Fijn om te horen dat alles is opgelost met je simkaart :). Mocht je nog vragen hebben laat het ons gerust weten.

Fijne dag nog verder.
Chantals1980

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Weet je toevallig wat ze hiervoor moesten doen? Ik heb namelijk hier het zelfde probleem. Geen service op een totaal nieuw abonnement met nieuw nummer.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Chantals1980

Ze dient contact op te nemen met de klantenservice. Zorg er wel voor dat ze het simkaartnummer bij de hnd heeft en een klantnummer mocht hij nog niet geactiveerd zijn. Is hij wel al geactiveerd kun je handmatig een ander netwerk selecteren in je telefoon en vervolgens weer terug zetten op het netwerk van Vodafone. Hierdoor meldt de simkaart zich weer opnieuw aan.

Groetjes Stevied8
Chantals1980

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo steven

Ik heb de klantenservice gesproken maar die zien dat het geactiveerd is en actief.
Dus hij moet het gewoon doen.

Ik heb de telefoon al een aantal keren aan en uit gezet in de hoop dat die hem pakt maar niks tot nu toe.

Dat over het andere netwerk ga ik proberen nu.
Ik laat weten of dit werkt bij mij of niet.

Groetjes chantal
Chantals1980

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het naar een ander netwerk zetten doet hij niet. Hij ziet geen netwerken. Hij geeft aan geen service. Ik heb de vliegtuigmodus aan en uit gezet ook dat helpt niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik bang dat het simkaartje defect is en het daardoor niet doet Chantals1980
Ik raad je aan om hiermee langs de vodafone winkel te gaan voor een nieuwe simkaart.

Groetjes Steven
Chantals1980

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net een nieuw simkaartje gekregen. Het enige wat nog niet doet is internet. Sms gebelt worden en bellen doet het nu. Hoe zit dit?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Chantals1980

Wat je kunt proberen is je instellingen controleren via hier. Zorg eervoor dat mobiele gegevens/ mobiele data aan staat. Tevens kun je zelf een netwerk reset uitvoeren. Dit houdt in dat je handmatig een ander netwerk selecteerd (via aanbieder of network operator) zoals Kpn of T-mobile. Daarna zet je hem weer terug op Vodafone. Hierdoor meldt je simkaart zich opnieuw aan op het netwerk en weet hij precies wat in jouw abonnement zit.

Groetjes Steven
Chantals1980

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De klantenservice heeft gisteren dit moeten doen want alle instellingen waren goed maar hij pakte het internet niet. Ze hebben een blokkade opgelegt en ook weer verwijderd en reset gedaan in systeem en ik moest toen 10 minuten mijn toestel uitzetten en dan weer aan en hij doet het.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het opgelost is Chantals1980
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic