Hoi
Wim1961 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst welkom bij Vodafone en vervelend dat je dit nu moet meemaken.
Maar ik denk dat de code die jij ingeeft niet de SIM pincode is maar dat je de pincode van je toestel moet ingeven? Aangezien je zegt dat je na 3x invullen je toestel is geblokkeerd en niet om een PUKcode vraagt ga ik er dus vanuit dat het een PINcode is van je toestel en niet van je SIMkaart!!
Probeer dus eerst de PINcode van je toestel te achterhalen en voer deze in, denk dat het dan prima gaat. Daarnaast duurt 1 februari nog erg lang dus het kan ook zijn dat je pas later aansluiting hebt. Mocht je dus in je toestel zijn en je SIM pincode hebben kunnen invoeren dan kan het zijn dat je nog geen Vodafone te zien krijgt. Dat je daar rekening mee wilt houden aub. (uiteraard kan het ook al wel goed zijn en je kan al wel bellen, maar als het niet zo is dan weet je waarom)