Jillverbunt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe nano simkaart besteld geeft telkens geen service aan

Hallo,
Ik heb een nieuwe nano simkaart besteld en die in mijn nieuwe iPhone geplaatst. Nu geeft hij echter de hele tijd geen service aan. Er is inderdaad nog wel een andere simkaart met hetzelfde nummer actief maar ik weet niet hoe ik die moet deactiveren.

Moderator: titel aangepast en verplaatst naar juiste board. De forumregels vind je hier 😄
2 Reacties 2
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
beste

je nieuwe simkaart moet geactiveert worden het beste kan je hiervoor even contact opnemen met de klantenservice
hou wel even al je gegevens bij de hand en ook het simkaart nummer van je nieuw nano simkaart

zodra je nieuwe simkaart is geactiveerd word je ouwe simkaart automatisch gedeactiveerd
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Lees in het vervolg grondig alle documentatie door die Vodafone samen met jouw nano-sim-kaart heeft meegestuurd. Welkoms-brief en de Vodafone sim-kaart-folder die in het sim-kaart-pakket bijgevoegd was.
Die documenten stuurt Vodafone niet voor niets mee. En het is niet verboden om die documenten grondig door te lezen. En om de inhoud tot je te nemen.

Dat scheelt een hoop overbodige vragen op dit Forum.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic