Hi MTE,
Verdorie, dat is echt super vervelend en ik begrijp dat je hier een beetje van begint te balen. Uiteraard is het niet de bedoeling van Vodafone om van het kastje naar de muur te worden gestuurd en dat je zelf uren bezig bent om met je aansluiting bezig te zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je niet serieus bent genomen over de telefoon dat je er flink van begint te balen maar dat de medewerkers klanten pesten, dan denk ik toch niet. Gelijk heb je hoor, men mag zeker niet onbeschoft zijn en je helpen zoals het moet. Heb niet bij het gesprek gezeten en kan hier dus ook niet over oordelen, maar netheid is wel belangrijk.
Het vervelende van de Vodafone Community is dat men hier verder geen hulp kan aanbieden. Dit is meer een klanten helpt klanten Community en ik als klant kan niet in het systeem kijken, al zou ik je graag willen helpen. Heb je misschien een Twitter en/of Facebook account? Je zou via die weg een privé berichtje kunnen sturen en dan hoop ik dat ze daar sneller op reageren. Het blijft natuurlijk gewoon super vervelend en ik hoop dat ze je snel een antwoord kunnen geven. En nog eens langs de Vodafone winkel gaan wil niet werken, denk je? Misschien kunnen die je beter helpen en heb je gelijk contact met iemand?
Al met al hoop ik toch dat er iemand van Vodafone dit bericht ook leest en ziet dat het gewoon anders moet en dat je geholpen moet worden. Duim met je mee en laat weten als er een oplossing is en/of juist niet. Sterkte!