Smarti

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe klant/abonnement, onmogelijk telefonisch contact te krijgen?

Omdat ik in de status van mijn aangevraagde abonnement zag dat T-Mobile nummerbehoud geweigerd heeft, heb ik hierover contact gehad met T-Mobile en hebben ze dit gecorrigeerd in hun systemen. Nu wil ik dit telefonisch ook bij Vodafone melden zodat ik alsnog spoedig klant kan worden, kom ik in een loop van het keuzemenu terecht waarbij ik alleen maar verwezen wordt naar het online checken van de bestelling. Ik wil niet de status checken, ik wil jullie kunnen bereiken!!! Reageren op mail is ook niet mogelijk. Chat is ook niet mogelijk om even snel wat door te geven... doe wat aan jullie service! Dit geeft mij weinig vertrouwen als nieuwe klant.
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Smarti, welkom op het Vodafone Forum! Dit is zeker geen fijne ervaring., het zou normaal telefonisch aangepast moeten kunnen worden. Wil je ons anders een bericht sturen via https://twitter.com/vodafoneNL of https://www.facebook.com/VodafoneNL ?
Smarti
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is deze reactie serieus? Dan begrijpen jullie het echt niet! Jullie zijn telefonisch niet te bereiken omdat ik verwezen wordt naar de status in MyVodafone, kan ik iets kwijt via een Forum en wordt ik gevraagd om dit te melden via Twitter en/of Facebook. Ik heb het hier toch gemeld? Wat hebben jullie met mijn twitter en Facebook te maken? Weer een handige marketing manier zeker om mensen daar naartoe te krijgen en lastig te kunnen vallen met reclame?

Ik heb het bij deze hier gemeld en ga er vanuit dat het spoedig geregeld wordt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Smarti, dat is inderdaad serieus, zie ook de huisregels van dit Forum: https://forum.vodafone.nl/t5/Tips-Tricks/De-huisregels-van-het-Forum/td-p/242069. Via Social Media ontvang je geen reclame, het is alleen bedoeld om je te helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic