MartijnVE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe klant? Dan niet!

Belachelijk dit!
Zit ik 2 weken geleden te kijken om over te stappen vanaf T-mobile naar Vodafone omdat wij thuis Ziggo internet en TV hebben. Zie ik een leuk abonnement van 10GB internet/150belminuten voor 15,- per maand.

Word mij verteld bij Vodafone dat ik beter nog kan wachten met aansluiten omdat ik anders dubbele kosten betaal. Afijn, ik 2 weken gewacht, wil ik me aansluiten bij jullie. Kan ik dit abonnement nergens meer vinden! Ik bellen naar Vodafone over wat de bedoeling is, word mij verteld dat dit abonnement er laatst uitgegaan is!

Sorry maar dit vind ik echt belachelijk, ik eis nog een "oud" abonnement anders blijf ik wel bij T-mobile, want van 10GB per maand naar 2GB per maand slaat helemaal nergens op.
6 Reacties 6
MartijnVE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Antwoord graag
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi MartijnVE,

Ik kan begrijpen dat je hier niet heel blij van wordt. Echter weet de klantenservice ook niet altijd wanneer er nieuwe abonnementen komen en er eventueel oude abonnementen verdwijnen. Hierdoor is in jouw geval het abonnement dat je wilde, komen te vervallen. Het is helaas niet mogelijk om oude abonnementen aan te sluiten, maar ik raad je aan om nogmaals te bellen naar de klantenservice via 0800-0560 en uit te leggen wat er is gebeurd. Wellicht kunnen mijn collega's iets voor je betekenen. Sorry voor het ongemak!
MartijnVE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gebeld met dit nummer en mij werd verteld dat zij niks voor me kunnen doen omdat zij die bevoegdheid niet hebben, ook werd mij verteld dat de Moderator (u) in dit geval, gewoon zijn werk moest doen i.p.v. alleen een nummer door te geven. Hij vertelde me dat er vast een betere oplossing beschikbaar was in overleg met uw leidinggevende. Ik wacht op uw antwoord.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MartijnVE, deze informatie klopt helaas niet. Sorry hiervoor. Zie ook de huisregels van ons Forum, daar kun je eventueel altijd nog naar verwijzen.
MartijnVE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een kutservice zeg, mooi niet dat ik naar jullie overstap.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic