Floratina1982

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe iphone

Hallo,
Ik heb een iPhone 5c en ik heb zo idee dat hij verouderd is. Hij begint steeds kuren te krijgen en ik moet nog tot april met deze telefoon doen.
Ik wil graag een andere telefoon.
Kan ik niet 1 eerder krijgen?
Groetjes van Floor schut
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Hoe merk je dat je toestel verouderd aan het raken is? Het is alleen mogelijk om 4 maanden voordat je abonnement eindigt te verlengen. Het is dus niet zomaar mogelijk om nu al te switchen naar een andere telefoon (tenzij je het contract afkoopt alleen dan betaal je wel gelijk een volle som, dat lijkt me niet prettig).

Wat je eventueel kunt doen is overbodige bestanden op je toestel te verwijderen en op de PC te plaatsen (als je telefoon geheugen best vol is kan dit ook voor vertragingen zorgen).
Floratina1982
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
omdat hij regelmatig vast loopt en ook als ik hem wil gebruiken dan loopt hij vast.
En ik heb gisteren gechat met vodafone en die zei ook dat hij misschien ook wel verouderd was.
Waarom kan je bij abonnement Next naar jaar een andere teefoon krijgen? kunnen ze dat niet gewoon bij alle abonnmenten doen?
Groetjes van Floor
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Inmiddels zitten we op de iPhone 7 maar dat hoeft helemaal niet te betekenen dat de iPhone 5 serie traag en verouderd is ;-). Alle abonnementen na 4 april hebben de beschikking over Vodafone Next, snap dat je graag ook deze optie tegemoet kwam, helaas is dit niet het geval.
Gelukkig kun je wel 4 maanden van te voren verlengen met een nieuw toestel :)! En dat is nog maar even.
Floratina1982
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een vriendin van mij kwam hier mee.

Misschien mag dat wel als je je abonnement verandert kwa ingangsdatum.
Denk niet dat het kan en anders tot april helaas wachten
Anonymous
Niet van toepassing
Vodafone Next is alleen gelidig voor de abonnementen na April 2016 zoals al aangaf. (Dus helaas ook alleen geldig met de nieuwere abonnementen). Tevens is het niet mogelijk om een einddatum te veranderen zodat je eerder kan verlengen en dien je te wachten totdat je binnen de 4 maanden zit om te verlengen.

Wat je eens zou kunnen proberen is een back up te maken van het toestel en het daarna eens terug zetten naar fabrieksinstellingen
Ik raad je dan aan om de back up niet meteen terug te zetten om te zien of het toestel dan wel een stuk sneller is.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
We sluiten dit topic over 48 uur indien er geen reactie meer komt. Hopelijk is het met de tip van Steven- nog gelukt om de kuren in je toestel te genezen 😉
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic