LucB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe gebruiker - verbinding met netwerk verdwijnt en kanniet meer op netwerk registreren

Ben overgegaan van T-mobile naar Vodafone. Actief sinds afggelopen maandag. Kon maandag niet registreren op het netwerk. Van alles geprobeerd. Naar Vodafone winkel. Dames zet toestel uit en aan en het werkt ???!!! heb netwerk gehad tot een uur terug en krijg met geen mogelijkheid verbinding.
Heb telefoon zakelijk nodig en het werkt niet. Heb nu al spijt van de keus voor Vodafone.
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@LucB

Ik zie dat je nog geen reactie hebt gehad. Werkt alles ondertussen? Of ervaar je nog problemen?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @LucB

Balen dat je geen verbinding hebt. Ik raad je aan om even je instellingen te controleren via http://handleidingen.vodafone.nl

Mocht dit niet helpen raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of je correct op het netwerk staat. Mocht dit niet het geval zijn kunnen zij een reset doen. Als ze dat doen moet je 10 min je tel uitzetten en vervolgens weer aanzetten.

Tevens kun je hier op het forum zien of er een storing in de buurt is. Ook kun je proberen om je simkaart in een ander merk en type telefoon stoppen om te zien of het dan wel werkt.
Wat voor een telefoon heb je?

Groetjes stevied86

*moderator edit: link naar handleidingen site werkte niet. Link aangepast.*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic