ronnekenl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe gebruiker My Vodafone App Maar uiteindelijke bevestigingsmail komt niet aan (geen een map)

Ik heb de MyVodafone App gedownload, email ingevuld, is werkend, op mijn pc draait tie goed!
Allerlei codes of mailtjes komen goed aan op dit mailadres, behalve de uiteindelijke bevestigingsmail van Vodafone;
respons:

Dat is vervelend...

De link in de bevestigingse‑mail is 48 uur geldig en is nu verlopen.
Registreer je opnieuw

Ik heb al 2x geregistreerd (tenminste proberen te registreren).
Ik krijg geen mail, in geen een map, ook geen spammap (of misschien moet ik 4 uur of langer wachten?)
En PS: ik reageer zelfs steeds binnen 1 uur!!!

Weet iemand waar dit aan ligt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ronnekenl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Er is ook vanochtend weer een mail van Vodafone binnengekomen, een bevestigingsmail!
Deze kon ik aanklikken, en waarempel, ik kreeg een bevestiging dat mij My Vodafone account geactiveerd is!
>>>Maar de hele gang van zaken is zeer vreemd!

Bekijk in context

4 Reacties 4
ronnekenl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik moet nog even opmerken dat als ik een mail vanuit gmail naar dit account verstuur, deze binnen 10 seconden op het desbetreffende mailadres binnenkomt!
Dus het probleem moet bij Vodafone liggen!
En trouwens, de mail komt uiteindelijk wel binnen heb ik gemerkt, maar met een vertraging van 8 uur!!!!!!
En dan krijg ik van Vodafone de eerder genoemde foutmelding van langer dan 48 uur!?
????
Ronnekenl
ronnekenl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Er is ook vanochtend weer een mail van Vodafone binnengekomen, een bevestigingsmail!
Deze kon ik aanklikken, en waarempel, ik kreeg een bevestiging dat mij My Vodafone account geactiveerd is!
>>>Maar de hele gang van zaken is zeer vreemd!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ronnekenl

Wat fijn dat het al opgelost is! Waarom de mail met vertraging is binnen gekomen, durf ik helaas niet te zeggen.
Naar mijn weten is er namelijk geen storing geweest.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic