Anonymous
Niet van toepassing

Nieuwe bestelling: korting + contractnaam

Waarom staat de maandelijkse factuurkorting (3 euro) en maandelijkse ziggokorting (5 euro) niet vermeld op mijn contract? Nu lijkt het net alsof 8 euro extra per maand betaal. Hoe wordt dit verwerkt? Daarnaast staan de gegevens van mijn vader op het contract. Vroeger heb ik op zijn naam een abonnement aangeschaft. Ik was toen nog minderjarig. Met het doorgeven van een wachtwoord kan ik altijd bestellingen doen. Ik heb bij het invullen van de bestelling mijn eigen naam ingevuld, zoals deze staat op mijn rijbewijs. Nu staat in het contract de naam / rijbewijsnummer van mijn vader. Levert dit mogelijk nog problemen op bij het aannemen van het pakket?
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Rika Leijstra bedankt voor je bestelling. De factuurkorting wordt inderdaad niet geplaatst op je contract, dit is helaas nog niet mogelijk. Het wordt wel direct maandelijks verrekend met je rekening. De non-stop korting is afhankelijk of je ook Ziggo afneemt, daarom is dit geen onderdeel van je contract. Als je Ziggo bijvoorbeeld opzegt komt de korting ook te vervallen. Binnen vier weken na activatie van de benodigde abonnementen zetten wij de gratis extra’s voor je klaar. Zie ook http://voda.fo/ne/d4w7g. Van belang is wel dat beide abonnementen op hetzelfde adres staan. Je kunt dit controleren via je My Vodafone en Mijn Ziggo.

Als het gaat om een verlenging met toestellevering dan is alleen een handtekening nodig bij ontvangst. Voor het aannemen van het pakket levert dat dus geen problemen op.

Bekijk in context

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing
Dank! Mijn vraag is beantwoord. Helder zo!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Rika Leijstra bedankt voor je bestelling. De factuurkorting wordt inderdaad niet geplaatst op je contract, dit is helaas nog niet mogelijk. Het wordt wel direct maandelijks verrekend met je rekening. De non-stop korting is afhankelijk of je ook Ziggo afneemt, daarom is dit geen onderdeel van je contract. Als je Ziggo bijvoorbeeld opzegt komt de korting ook te vervallen. Binnen vier weken na activatie van de benodigde abonnementen zetten wij de gratis extra’s voor je klaar. Zie ook http://voda.fo/ne/d4w7g. Van belang is wel dat beide abonnementen op hetzelfde adres staan. Je kunt dit controleren via je My Vodafone en Mijn Ziggo.

Als het gaat om een verlenging met toestellevering dan is alleen een handtekening nodig bij ontvangst. Voor het aannemen van het pakket levert dat dus geen problemen op.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Rika Leijstra of heeft Marc- je vraag hiermee beantwoord?
Anonymous topicstarter
Niet van toepassing
Dank! Mijn vraag is beantwoord. Helder zo!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super 🙂 ik heb het topic op slot gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic