JBVisual

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe abonnementsvormen + delen data

Hallo Vodafone,

Jullie zijn ten eerste een top provider met een goede klanten service.
Ik ben al jaren klant bij jullie, maar helaas zie ik dat jullie de creativiteit en innovatie van vroeger helemaal kwijt beginnen te raken.

-Jullie waren ooit de eerste met onbeperkt internet (fair use policy in de tijd van de N95).
-Jullie waren de eerste met een landelijk dekkend 3G netwerk dat betaalbaar was voor de normale consument
-En jullie waren de eerste die hdspa aanboden.
Maar jullie de enige die geen 10GB+ bundels aanbieden.
En ook de enigen die geen app hebben om eventueel mb's te delen met mensen die onder hetzelfde klantnummer of adres vallen.

Het is jammer om te zien dat jullie achter de feiten aanlopen de laatste 2-3 jaar.
Ik heb me vertrouwen nog niet verloren en de afgelopen week weer 2 contracten verlengt voor 2 jaar.
Maar ik zie graag dat jullie de spirit terug krijgen van vroeger.
Als jullie de tv reclame schrappen en het geld voor innovatie gebruiken dan is er mond op mond reclame en jullie maken klanten tevreden ipv alleen de reclame.

Dus namens alle trouwe klanten.
Kom terug in de ring en vecht terug met de innovatiespirit van vroeger!
Zodat jullie misschien straks weer kunnen zeggen dat jullie misschien niet de goedkoopste zijn, maar wel de beste!
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey JBVisual,

Super om te lezen hoe je over Vodafone denkt en dat je weer verlengt hebt.
Betreft de nieuwe abonnementen en extra bloxen durf ik je verder niks te zeggen. Wat ik wel kan melden is dat het intern aangekaart om grotere bloxen voor het binnenland en het buitenland. Nu is het natuurlijk afwachten....
In ieder geval bedankt als ik het zo mag zeggen voor de oppeppende feedback 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic