jeroen74

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe abonnementen vs oude

In de nieuwe abonnementen zijn de kosten voor je toestel keurig gesplitst van de kosten voor je abonnement, hoe zit het met de oude abonnementen als de abonnementsperiode is afgelopen ? Ik heb in oktober 2016 een abonnement met een looptijd van 24 maanden met een toestel afgesloten, ga ik in oktober minder per maand betalen ?

Jeroen

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Jeroen, bedoel je toevallig oktober 2014? In dat geval is je einddatum oktober 2016 en kun je 4 maanden (juni) voor je einddatum al verlengen met een nieuw toestel en abonnement. Het nieuwe abonnement gaat daarbij direct in waardoor je dus ook een splitsing krijgt voor de kosten van je abonnement en toestel.
jeroen74
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Serkan,

ja, sorry bedoelde idd oktober 2014. Weet dat ik in juni kan verlengen, vraag me juist af wat er na 24 met mijn maandbedrag gebeurd als ik niet verleng.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
jeroen74 , bij de oude abonnementen is dat nog niet het geval. Je maandelijkse kosten zullen na je einddatum dus hetzelfde blijven, tenzij er nog een korting of extra dienst op staat die per einddatum komt te vervallen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Dit topic wordt over 48 uur gesloten. Je kunt er dan niet meer op reageren.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic