markbriggen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe abonnementen verlopen totaal niet vlekkenloos

Op vrijdag 3-5-2013 liep ik langs de winkel van Vodafone in Den Haag en zag een
aanbieding van een Samsung Galaxy S4 met een Red abonnement voor 49 euro per maand.
Omdat ik de week ervoor hetzelfde abonnement had aangevraagd alleen sim only liep ik de winkel binnen met de vraag of dit omgezet kon worden.
De mevrouw die ik aansprak zij dat ik zelf moest bellen en gaf mij het nummer.
Toen het niet lukte was mevrouw bezig met een andere klant en ben ik door een andere verkoper aangesproken en die heeft voor mij wel de klantenservice gebeld en de sim only's laten beeïndigen.  Toen heeft hij verteld dat het laten beeïndigen een paar dagen kon duren en dat hij dinsdags de nieuwe ging aanvragen.
De aanvraag zou +/- 2 tot 3 dagen duren en aangezien ik werk zou ik de telefoons zondags 12-5-2013 komen ophalen.
Omdat ik vrijdags nog niets gehoord had ben ik gaan bellen met de klantenservice en die wist mij te vertellen dat er nog geen abonnement was aangevraagt. De man aan de telfoon heeft toen de winkel gebeld en er werd afgesproken dat ik dezelfde dag terug gebeld zou worden door de verkoper.
Vrijdag +/-17.30 uur nog geen telefoon gekregen dus ben weer gaan bellen met de klantenservice.
De man aan de telefoon meldde mij dat de abonementen waren aangevraagt om 12.30 of 13.30 uur .
Ik vertelde wat er afgesproken was en hij wist mij te melden dat er 48 uur overheen kon gaan voordat de oude provider het zou goedkeuren.
Omdat ik mijn vriendin al verteld had dat we een dagje naar Den Haag zouden gaan zondags heb ik het niet meer afgezegd maar duidelijk was dat het waarschijnlijk niet ging lukken.
Zondags 12 mei om 10.23 kreeg ik een sms met daarin een ontvangstbevestiging voor beide nummers met hierin een overstapdatum 15-mei.
Met goede hoop gingen wij op weg naar Den Haag.
Aangekomen bij de winkel vroegen wij een verkoper of alles geregeld was met de abonnementen.
Helaas kwam het onbevredigd antwoord en het was nog niet geregeld.Ik vertelde wat er was gebeurd en vroeg hem of wel de telefoons apart lagen. Hij ging naar achteren en na bellen met de verkoper kwam hij met sim kaarten terug.
Er werd mij verteld dat woensdag 15-mei de overstap gemaakt zou worden en wij als wij de simkaarten niet hadden opgehaald we niet meer konden bellen. Ook werd er verteld dat  wij waarschijnlijk maandag of dinsdag een antwoord zouden krijgen dat alles geregeld zou zijn.
Maandag 14-5-2013 ben ik toch weer gaan bellen met de klantenservice die vertelde dat ik de computer stond dat de abonnementen pas in juni zouden gaan ingaan.Ik stelde nog wat vragen maar er werd mij verzocht naar de winkel te bellen.Ik de andere lijn van Vodafone gebeld en gevraagd of ik Vodafone Spuistraat kon spreken maar dat ging niet. Wel kon de medewerker bellen met de winkel en regelen dat ik teruggebeld zou worden die dezelfde dag. Toen ik vertelde dat ik graag wilde weten wanneer alles geregeld zou zijn werd mij verteld dat dat deze maand zou zijn  geloof de 20 of de 27ste.   
Tot  21.00 uur  gewacht maar helaas WEER geen telefoontje terug.
Hopelijk kunnen jullie iets voor mij betekenen want ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
 
Alvast bedankt voor het reargeren.
Met vriendelijke groet,
Mark Briggen
 
1 Reactie 1
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi markbriggen, welkom op het Vodafone forum! Begrijp ik het goed dat je initiële bestelling geannuleerd is en dat de winkel een nieuwe bestelling voor je heeft geplaatst? We willen graag nakijken wat de huidige status van je bestelling is, maar hebben daar meer gegevens voor nodig. Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice via 1201 of door een Tweet (@vodafonenl) of Facebook (Vodafone Nederland) bericht te sturen. Dan kunnen mijn collega's de status van je bestelling nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic