Fenaasje1983

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nieuwe abonnementen vanaf 4 maart

Hallo,

Via https://androidworld.nl/nieuws/vodafone-nieuwe-abonnementen-maart/ lees ik dat er per vandaag de abonnementen gaan veranderen bij jullie, hoe of wat veranderd er precies en waarom heeft de klant nog geen directe informatie van Vodafone ontvangen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien je een lopend abonnement hebt wat nog niet verlengd kan worden, kun je contact opnemen met de afdeling migratie. Zij kunnen kijken of het mogelijk is om het abonnement om te zetten naar de nieuwe variant.
Dit kan via de chat of eventueel door te bellen met 0800-0200976
Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig tot 20:00 uur.

Een Red together abonnement heeft geen 3GB maar 80 GB
Ik gok erop dat je een Red Essential hebt als ik de data zo zie.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Fenaasje1983
Welkom op de community.
Op onze website lees je alles over de nieuwe abonnementen 🙂 www.vodafone.nl
Mocht je een abonnement willen afsluiten of verlengen, dan is dit voor de nieuwe abonnementen en tarieven.
Wat wil je precies weten?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Fenaasje1983
Ook namens mij Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja goed hè, ze hebben hun abonnementen aangepast. Ziet er allemaal goed uit en wat Steven al zegt, als je kijkt op de website van Vodafone, www.vodafone.nl, dan zie je het gelijk. Je kan nu kiezen tussen Start M, L of XL en Red, Red Essential en Red Together. Wel mooi hoor, zeker als je ook nog eens Ziggo klant bent.

Als je vragen hebt over de nieuwe abonnementen, laat het maar weten 🙂
Wie weet kunnen Steven of ik je wel helpen.
Fenaasje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op dit moment een red together abonnement i.s.m. Ziggo 3gb + 3gb veranderd er op dit vlak ook iets voor mij? Qua kosten of meer gb?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
? Red Together met 3GB + 3GB ?
Om eerlijk te zijn ken ik deze niet, klopt dat wel?

Je krijgt nu bij een Red Together 40GB (als je Ziggo hebt krijg je er nog eens 40GB bij) en dan kom je op 35,- euro per maand en dan geeft Vodafone je ook nog eens 5,- euro korting en dan kom je op 30,- euro per maand voor 80GB, zie deze pagina.

Weet niet wat je nu voor een abonnement hebt. Het is aan jou zelf om te kijken of dit een handige en slimme keuze is. Anders zou je een chat kunnen starten met Vodafone om te vragen of ze je willen helpen met je keuze.
Jee37

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag, mijn vraag is, mijn 2 jarig abonnement loopt 9 april af. Als ik niet verleng zou mijn abo steeds met 30 dagen worden verlengd, ik heb nu als Ziggo klant Start M voor € 10,14
hoeveel moet ik bij niet verlengen betalen. Zou u mij daar antwoord op willen geven, dit mede door de recente nieuwe abonnementen. Vriendelijke groet van,
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien je een lopend abonnement hebt wat nog niet verlengd kan worden, kun je contact opnemen met de afdeling migratie. Zij kunnen kijken of het mogelijk is om het abonnement om te zetten naar de nieuwe variant.
Dit kan via de chat of eventueel door te bellen met 0800-0200976
Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig tot 20:00 uur.

Een Red together abonnement heeft geen 3GB maar 80 GB
Ik gok erop dat je een Red Essential hebt als ik de data zo zie.
Fenaasje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

  • Ik heb inderdaad een Red Essential, afkomstig vanuit Ziggo Mobiel.

Datalimiet Buitenland €50
1
€ 0,00
Red Essential
1
€ 36,26
3 GB dubbele data
1
€ 0,00
Extra korting (omdat je ook Ziggo klant bent)
1
€ -4,99
Factuur korting
1
€ -2,00
€ 15,00 korting zolang je abonnement loopt
1
€ -15,00

Wat zijn de overtap opties, en mogelijkheden? Advies?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Voor advies zou ik even terug lezen wat Steven je heeft geschreven. Mensen van de klantenservice van Vodafone kunnen je beter helpen. Die kunnen in het systeem kijken en samen met je kijken wat het beste is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic