Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes

Nieuwe abonnementen vanaf 21 november

http://voda.fo/ne/yi5jzOp 21 november updaten we onze Red- en Black-abonnementen voor consumenten. Nieuwe en verlengende klanten kunnen vanaf vandaag de GB’s, minuten en sms’jes uit hun bundel zonder extra kosten in meer dan 40 Europese landen gebruiken. Standaard krijgen klanten ook een aantal gratis belminuten vanuit Nederland naar andere Europese landen. Naast alle EU-landen telt Vodafone landen als Turkije en Albanië mee.

De specifieke tarieven per abonnement vind je hier:

- Red Essential
- Red
- Red Super
- Black

Ook bestaande klanten krijgen de mogelijkheid om hier gebruik van te maken. De volgende situaties zijn van toepassing:

Ik heb tussen 4 april en 24 oktober een nieuw Red of Black abonnement besteld
Je kunt vanaf vandaag voor eenmalig €15 overstappen op de nieuwe vorm van jouw abonnement. Bel hiervoor met 0800-0200976.

Ik heb tussen 25 oktober en 20 november een nieuw Red of Black abonnement besteld
Je kunt vanaf vandaag gratis overstappen naar de nieuwe vorm van jouw abonnement. Bel hiervoor met 0800-0200976.

Ik heb een ouder abonnement en kan nog niet verlengen
Je kunt contact opnemen met 0800-0200976. Voor eenmalig €25 kun je je abonnement laten wijzigen naar een nieuwe abonnementsvorm. Houd er wel rekening mee dat je in deze situatie de resterende toestelbijbetaling moet afbetalen.

Ik heb een ouder abonnement en kan al verlengen
Je kunt verlengen met één van onze nieuwe abonnementen! Verlengen kan vanaf 4 maanden voor je einddatum. Bestel via onze webshop, een Vodafone winkel, of bel met de afdeling Verkoop op 0800-0560.

1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic