Ik moet ook eerlijk zijn dat het erg zuur klinkt, en ongeacht dat Netwerker wel een punt heeft.. Ik vind dat jij het wel wat aardiger kan over laten klinken, want je post zelf is een beetje direct en hard. Denk niet dat je zo met mensen om moet gaan.
Ik denk niet dat Netwerker helemaal de waarheid spreekt.
De redenen waarom ik dit zeg is omdat ik ongeveer 3 of 4 jaar? geleden een abbonoment had, en volgens mij waren toen de nieuwe RED's in het assortiment. Zag dat de RED 2GB had met onbeperkt bellen terwijl ik zelf in 1GB zat met 300min. Ik kon dit aanpassen naar 2GB/Onbeperkt
maar ik moest wel 1 malig een betaling doen van 50 euro terwijl ik nog in een contract zat.
Hoewel ik de volledige details niet meer weet (of ik duurder of goedkoper per maand ging betalen), maar volgens mij is dit echter theoretich wel mogelijk.
En ja, persoonlijk vind ik dat vodafone met de nieuwe abonnementen wel een 'aanbieding' mogen maken van de personen die in het afgelopen maanden (na dat de nieuwe abonnementen ingaan) kan overgezet (als keuze) door de veranderingen in alle pakketten.