Misterbenz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe abonnement loopt in de soep

Ik denk ga gaar Vodafone terug,want bij de ander word het er niet beter op.
23-6 aanvraag gedaan met nummer behoud.
Afspraak gemaakt wanneer ze het komen brengen,liep allemaal gesmeerd,
tot dat er een scheurtje in mijn id kaart zat.
Dus aflevering ging niet door.
Gebeld met vodafone en gemeld ligt al weer een mailtje van de tweede  bezorging en ik heb nog geen nieuwe id doorgegeven.
Zegt medewerker de thuisbezorger moet ons eerst het pakket terug sturen,en dan bellen we u,ik maak er een aantekening van.
Krijg nu een mailtje u heeft opgezegt,baal als een stier,(eerste medewerker) of ik het ff opnieuw wil aanvragen,abbonnement zou over 1 week overgenomen worden door oude aanbieder hollandsnieuwe (bedrijf van lekmevestje)
tweede mede werken hing op in de wachtstand.
ik weet het nu dus ook niet meer,dacht dat ze meer service hadden dan hollandsnieuwe
 
 
 
 
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Misterbenz,

Dat is natuurlijk erg rot! Snap dat je je ontzettend op je nieuwe telefoon had verheugd. :(. Dit is echter niet iets dat wij via het forum kunnen oplossen omdat we toch jouw gegevens nodig hebben om te kunnen nakijken wat er precies aan de hand is. Ik denk daarom dat je het beste even contact kunt opnemen met mijn collega's van de klantenservice of met mijn collega's via Twitter of Facebook. Zij kunnen het dan voor je nakijken.
Misterbenz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je hebt op 23-06-2013 een bestelling geplaatst bij Vodafone onder bestelnummer: ****

hier heb je de gegevens,je collega zette me in de wacht,en de verbinding werd verbroken.
gr frans
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Misterbenz schreef:
Je hebt op 23-06-2013 een bestelling geplaatst bij Vodafone onder bestelnummer: ****

hier heb je de gegevens,je collega zette me in de wacht,en de verbinding werd verbroken.
gr frans
Hi Misterbenz,

Het forum is er niet voor bedoeld om individuele klachten te beantwoorden. Dit is namelijk geen regulier klantenservice kanaal maar een plek waar forummers elkaar kunnen helpen met vragen. Ook moet je kunnen begrijpen dat ik in verband met jouw privacy geen informatie kan doorgeven via het forum. Ik raad je daarom toch aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic