AvGelder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Telefoon

Vanaf januari kan ik weer mijn abonnement verlengen inclusief toestel. Nu zit ik te twijfelen tussen 2 toestellen. Echter naar mijn weten kan ik die allebei niet bij Vodafone krijgen. De betreffende toestellen zijn namelijk de Nexus 6 of de LG G3 32GB (Waarom de 32GB, omdat ik nu ook een 16GB telefoon heb die ik zo weer "vol" heb 😉 ). Nu heb ik vernomen dat Vodafone de Nexus 6 helemaal niet gaat verkopen, maar hoe zit het eventueel met een LG G3 32GB? Ik zou graag bij Vodafone willen blijven, aangezien ik zeker tevreden ben + dat ik uiteraard bij verlenging een aanbieding krijg 😉 Dus, what to do?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Die Nexus gaat inderdaad niet in de winkels staan, helaas.
De LG is op dit moment alleen in 16GB te krijgen, het kan zo zijn dat het veranderd maar dat is moeilijk te bepalen.
De Galaxy S4 bijvoorbeeld werd in het begin alleen verkocht in en 16GB versie daarna alleen de 32GB versie.
AvGelder
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanks!

Verlengen kan ik alleen bij een Vodafone winkel doen, correct? Niet bij bijvoorbeeld Belcompany (wat onderdeel is van Vodafone(?)), of een andere "universele" aanbieder, die deze telefoons eventueel wel aanbieden? Daarnaast ga ik er vanuit dat het nog niet bekend is of jullie überhaupt de 32GB gaan aanbieden?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic