Stacymejan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Sim, nummer niet in gebruik

Hallo allemaal

ik ben van Lebara overgestapt naar Sim only abonnement van Vodafone met nummerbehoud. Dit is voor mijn zakelijke telefoon. 31-8 is mijn abonnement ingegaan (Sim actief en nummer overgezet) maar sinds dien kan ik niet Gebelt worden. Als iemand mij belt krijgt diegene te horen nummer niet in gebruik. Vodafone Gebelt, IT ticket aangemaakt. Zij hebben via verschillende providers Gebelt en dit kwam gewoon binnen. Opgelost dus volgens hen. Helaas niets minder waar, ik kan nog steeds niet Gebelt worden. Ook als ik met mijn privé nummer bel naar mijn zakelijke nummer hoor ik hetzelfde. Ik loop zo dus ontzettend veel klanten mis en er word nog steeds niets opgelost.

hebben al netwerk geswitcht, telefoon uitgezet en aangezet, simkaart schoongemaakt, er is een reset uitgevoerd, niets helpt. Wie heeft het verlossende antwoord want dit kan echt niet langer! 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hi @Stacymejan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je ook al contact gehad met je oude provider? Wellicht dat daar iets niet goed is gegaan? Noem maar wat, het zou kunnen. Als die het ook niet weten, of als die melden dat het nummer is overgezet, vraag via de klantenservice van Vodafone of ze je nummer willen resetten. Desnoods even langs een Vodafone winkel gaan om daar uitleg te krijgen. 

Stacymejan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie! 
nog geen contact gehad met de oude provider, dat was Lebara maar daar had ik geen abonnement oid. Was gewoon beltegoed dat ik steeds opwaardeerde, zullen ze mij dan ook kunnen helpen denk je? Vodafone winkel is lastig want ik ben vandaag op vakantie gegaan. Duur grapje zo nu m’n klanten mij niet kunnen bellen 😞

Een reset is door Vodafone op de eerste dag uitgevoerd nadat ik meldde dat ik niet Gebelt kon worden, heeft helaas niet gewerkt

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Dan zou je toch eens contact op kunnen nemen met de oude provider. Want als het niet goed afgesloten is, pakt hij hem ook niet goed bij de nieuwe provider. Voor hetzelfde geld is er bij hun met nummerbehoud iets mis gegaan. Zeker als je zegt dat je te horen krijgt dat het nummer niet in gebruik is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic