Peter111

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Sim doet het niet....?

Er staat dat de simkaart al geactiveerd is, maar toch doet ie het niet.......
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10332Posts
  • 3229Oplossingen
  • 2433Likes
Hoi Peter111
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is je abonnement dan al ingegaan? Of gaat deze pas later in? Als je abonnement nu in gaat dan zou die het al moeten doen. Haal de SIMkaart even uit je toestel, zet je toestel ui voor 5 minuten, en steek dan de SIMkaart er weer in en zet hem aan. Kan je even kijken of die het dan doet.

Lukt dit niet, probeer hem eens in een ander toestel, kijken of die het daar wel doet. Als het dan nog niet lukt, en je abonnement is nu al ingegaan, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen. Je kan ook een contact opnemen door een chat te starten.

Is je abonnement nog niet ingegaan (gestart), dan moet je wachten tot op de datum van gebruik. Deze zal vast op de contract staan of weet je omdat je bent overgestapt met je nummer van een andere provider naar Vodafone.

Verdere vragen kan je stellen aan de klantenservice van Vodafone, want die kunnen in het systeem kijken en je daar een beter antwoord op geven.

Fijne Paasdagen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10332Posts
  • 3229Oplossingen
  • 2433Likes
Hoi Peter111
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is je abonnement dan al ingegaan? Of gaat deze pas later in? Als je abonnement nu in gaat dan zou die het al moeten doen. Haal de SIMkaart even uit je toestel, zet je toestel ui voor 5 minuten, en steek dan de SIMkaart er weer in en zet hem aan. Kan je even kijken of die het dan doet.

Lukt dit niet, probeer hem eens in een ander toestel, kijken of die het daar wel doet. Als het dan nog niet lukt, en je abonnement is nu al ingegaan, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen. Je kan ook een contact opnemen door een chat te starten.

Is je abonnement nog niet ingegaan (gestart), dan moet je wachten tot op de datum van gebruik. Deze zal vast op de contract staan of weet je omdat je bent overgestapt met je nummer van een andere provider naar Vodafone.

Verdere vragen kan je stellen aan de klantenservice van Vodafone, want die kunnen in het systeem kijken en je daar een beter antwoord op geven.

Fijne Paasdagen!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 437Likes
Werkt je simkaart ondertussen Peter111 ? Of heb je contact met ons opgenomen hierover?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.