chielvandijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe SIM kaart ontvangen, geen ontvangst

Enkele weken geleden heb ik een nieuwe sim kaart ontvangen nadat ik mijn een nieuw abonnement had afgesloten.
Mijn nummer zou ik met deze sim kaart houden.

Wanneer ik de sim kaart in mijn telefoon doe heb ik echter geen ontvangst.
Ook heb ik via mijn Vodafone account geen mogelijkheid om deze sim kaart te activeren.

Mijn oude sim kaart werkt nog wel naar behoren, dus ik vraag me af of ik deze kan blijven gebruiken?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Michiel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Als de oude simkaart gewoon past kun je deze gebruiken. Mocht je de nieuwe willen activeren dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zorg er wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Als de oude simkaart gewoon past kun je deze gebruiken. Mocht je de nieuwe willen activeren dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zorg er wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Via het forum kunnen we de simkaart niet activeren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic