serial

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe Red Abonnementen (Zakelijk)

Hoi 🙂

Weet iemand waarom de nieuwe zakelijke red abonnementen weer achterblijven met data tov consumenten?


2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo serial,

Consumenten betalen 21% B.T.W. die is berekend in de maandelijkse abonnementstarieven. En consumenten kunnen deze B.T.W. niet van de Belastingdienst terugvorderen. Zakelijke klanten wel. Dat maakt het vergelijken tussen zakelijke abonnementen en particuliere abonnementen nagenoeg onmogelijk.

Verder is de gedachte dat particulieren meer 3G-data besteden aan entertainment en aan het downloaden van Apps via het 3G-netwerk.

Zakelijke klanten hebben hun smartphone in vrijwel alle gevallen verbonden met het bedrijfsnetwerk.

Ik vemoed dat dat de gedachtengang van Vodafone is bij het bepalen van de afzonderlijke tarief-plannen.
Ik ben zelf geen medewerker van Vodafone; slechts een behulpzame en strijdvaardige bezoeker van dit Forum.

Succes !

Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi!

De prijzen van de zakelijke abonnementen zijn gelijk gehouden en we gaan de databundels van de Red Business Super abonnementen verhogen van 4 naar 5 GB. Deze abonnementen krijgen dus gratis 1GB extra! Ook worden de buitenbundel tarieven voor data verlaagd.

Het klopt dus inderdaad wel dat de databundels voor particuliere abonnementen worden verhoogd maar daarbij worden ook de prijzen van de abonnementen duurder. Elk voordeel heeft dus ook zijn nadeel. ;). In principe ga je er bij de zakelijke abonnementen eigenlijk alleen maar op vooruit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic