Sander23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe 5s geen service

Heb vandaag bij jullie een nieuwe 5s gekocht maar hij kan nu geen netwerk vinden alles al geprobeerd toestel aan en uit zetten simkaart eruit gehaald.

Op m'n oude toestel ook geen netwerk meer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PVH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels heb ik gechat met de Vodafone smartcrew. Het is verholpen! Hartelijk bedankt 🙂

Bekijk in context

11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En is de simkaart wel geactiveerd? Zo niet kun je dit via de klantenservice doen.
Support: https://www.vodafone.nl/support/contact/
PVH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste smartphone crew,

Vanmiddag heb ik mijn iphone 5s ontvangen en heb ik de simkaart (rond 17.00 uur) telefonisch geactiveerd. Toen werd vermeld dat binnen 1 uur de simkaart geactiveerd zou zijn en dat ik hem tegen die tijd even uit- en aan moest zetten. Het is nu 22.30 uur en talloze keren uit- en aanzetten verder, staat er nog steeds 'Geen service' in beeld. Wat moet ik doen?

Hoop dat jullie kunnen helpen!
PVH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels heb ik gechat met de Vodafone smartcrew. Het is verholpen! Hartelijk bedankt 🙂
ErikG

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste PVH

Kan je aangeven wat je moest doen? Want ik heb vanochtend dezelfde vraag gesteld maar bij vodafone hadden ze vrij vandaag denk ik..
D3ve

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook geen service
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@D3ve

Als je oude simkaart nog werkt dan betekent dit dat je nieuwe simkaart nog niet is geactiveerd. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Als je oude simkaart ook niet meer werkt, start je nieuwe toestel met nieuwe simkaart dan even opnieuw op.
D3ve

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo m oude simkaart doet het wel maar heb al 2 x via de site geprobeerd en 2 x telefonisch en lukt nog steeds mot en nog steeds geen sms gehqd
Pvb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb abonnement verlengd, nieuw toestel, simkaart erin en alles, maar geen service. Toestel uit en aan gezet. Oude simkaart in oude toestel werkt nog. Als ik op Mijn Vodafone kies voor Simkaart activeren krijg ik melding dat er geen simkaart is om te activeren. Wat nu?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Pvb,

Normaliter is een simkaart activatie vrij snel. Echter kan het activatie traject 48 uur duren. Wat je kunt doen om te zien of de activatie correct gaat is morgen vanaf 8 uur hierover contact opnemen met de klantenservice telefonisch of via de chat. Zorg er wel voor dat je je klantnummer bij de hand hebt.

Groetjes stevied86
Pvb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi stevied86,

Jeetje, wat kan dat lang duren zeg. Maar goed, niks aan te doen. Ik ga morgen contact opnemen met de klantenservice. Ben benieuwd.

Bedankt voor je reactie!

Groetjes, Pvb

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb dit topic gesloten aangezien er al meerdere topics actief zijn over het activeren van simkaarten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic