Anothergenius

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw wachtwoord my vodafone

Hallo,

 

Ik ben mijn pa het helpen zijn nieuwe telefoon het instellen, hierbij wil ik hem ook de vodafone app op zijn telefoon instellen zodat hij zijn abonnement kan bekijken.

 

Helaas is hij zijn wachtwoord vergeten en heb ik al een paar keer een nieuw wachtwoord aangevraagd. Helaas krijgt hij geen mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Hoe kan ik nu een nieuw wachtwoord maken? Er staat bij dat het soms tot 15 minuten kan duren, ik ben al enkele dagen het wachten.

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Anothergenius 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat je je vader helpt maar wat vervelend dat het allemaal niet vlotjes verloopt. Het beste wat je kan doen is de klantenservice bellen en vragen of ze het willen resetten. Vaak lukt het via die weg wel en kan je je vader verder helpen. 

Wil je toch wachten, na het weekend is er weer iemand van Vodafone online. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Anothergenius
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend lief dat je jouw vader hierbij helpt! Heb je toevallig nog contact gehad met één van mijn collega's? Zo niet, dan wil ik je vragen om mij een privéberichtje te sturen met meer informatie zodat ik jullie verder kan helpen. De kortste klap is om dan het My Vodafone account te verwijderen, zodat jullie je opnieuw kunnen registreren. De volgende informatie zie ik dan graag tegemoet:
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone: 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic