Marcel87

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw toesyel

Beste Vodafone ik heb diverse.malen contact gehad om te vragen mijn abonnement vervroegd te verlengen aangezien mijn toestel al een tijd kapot is, ik zit er over na te denken om naar een andere provider te gaan, indien Vodafone met een leuke aanbieding komt
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hi
Vervelend dat je toestel kapot is:(
Het enige wat ik hierin kan adviseren is te bellen met de klantenservice, afdeling loyalty.
Normaliter mag je 4 maanden van te voren verlengen. Zij kunnen hierin indien het mogelijk is een uitzondering maken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Welkom op het Forum Marcel87, Via het Forum kunnen we je hier niet mee helpen. Het Forum is bedoeld voor en door klanten. Topic zal daarom binnenkort worden gesloten.
Marcel87
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben jaren klant en tog lukt het me niet of Vodafone heeft er geen zin aan, ik ga nu over wegen om over te stappen naar 6 jaar
Anonymous
Niet van toepassing
Wij kunnen hierin helaas niks betekenen voor je. Zoals ik al aangaf kun je met de bovenstaande afdeling bellen hierover.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic