Arno4045

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw toestel

Ik heb verlengt en nieuw toestel ook overgezet naar zakelijk maar nog geen rekening ontvangen, ik kan niet werken zonder telefoon dus ik wil dat alles goed geregeld is
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 441Likes
Hoi @Arno4045,

Is je abonnement bij ons al van start gegaan? En kun je al bellen met je nieuwe telefoon + abonnement? Dan komt die rekening vanzelf wel 😉 In de maand nadat je abonnement van start is gegaan, komt je eerste rekening.

Mocht het toch nog onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag!

Groetjes, Sharon

Bekijk in context

1 Reactie 1
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 441Likes
Hoi @Arno4045,

Is je abonnement bij ons al van start gegaan? En kun je al bellen met je nieuwe telefoon + abonnement? Dan komt die rekening vanzelf wel 😉 In de maand nadat je abonnement van start is gegaan, komt je eerste rekening.

Mocht het toch nog onduidelijk zijn, dan hoor ik het graag!

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic